Tuesday, September 26, 2006

nudny dzień

Myślę, pora (mam nadzieję, że to znacze ,,to jest czas") dla mój pierwszy blog po polsku!
Nie umiem gramatyka ale pisam za dużo po niemiecku i kiedy pisałabym całe czas po niemiecku nigdy będę uczyć po polsku.
Dzisaj szkoła nie była interesująca. Co mialismy? Ah, chemia, nauczycielka dała mnie kartki co muszę uczyć dla nasza praca w poniedziałek i to jest dużo i nic nie rozumiem. Religia: ta sama jak zawsze: NIC! Ja pomogłam koleżanka z zadania domowa (niemiecki) i : 5 osoby odpisali moja zadania domowa dla fizyka!!!! Wierzecie to? W niemczech nic nie rozumiałam w fizyka i tutaj jestem lepsze! Niemiecki i angielski jak zawsze byli super! Ale za tym polski nie był tak fajnie (nie wiem jak mogę pisać ta słowa...) musiłam czytać tekst po niemiecku (der Erlkoenig) ale to był wszystko nic specialnego. W przerwie cały czas rozmawiałam z Marcek, miły chłopak z moja klasa i ten jedyny mówi po angielski tak dobrze jak ja (i to nie jest trudnę). Też rozmawiałam z moje koleżanki w klasie,Magda, Ania, Marcelina, Malwina , Klaudia i trochę z Kariną i Terezą (wszystce bardzo feinje, miłe i usłużne).Bardzo cieszyłam się kiedy szkoła zakończyła bo byłam bardzo zmęczona.
W domu nic nie robiłismy, tylko uczyłismy, jadłismy i oglądałismy telewizor. Może być, że będę jechać do Katowice z Magdą i Ewą ale to nie jest pewny.Dostałam listy z moja babcja to jest dobrze, lubię to bardzo!! Jutro 2 razy matematyka, ten nauczyciel myśli, że jestem bardzo mądra chociaż miałam tylko szczęście kiedy byłam przez tablica.
Muszę spać! Ale nie chcę. Mam nadzieję, że mój tekst jest trochę zrozumiały!
Cześć!
Nina

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Angeberin!
Spässchen ;-). Toll.

8:02 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Jest zrozumiały jak najbardziej. Chociaż niektóre zdania musiałem przeczytać kilka razy by zajarzyć(zrozumieć). Nina zniszczyłaś mój pogląd na to ze polski jest trudnym językiem w 2 miesiące tak mówić i pisać – jestem pod wrażeniem ;)


Maciek. (poznałaś mnie wczoraj w Grafie ;p)
maciej.piskula@gmail.com

6:02 AM

 
Blogger Nina said...

Dziękuję! Ale myślę, że jeszcze nie jest tak dobrze.

7:26 AM

 

Post a Comment

<< Home