Monday, February 26, 2007

ALLES GUTE ZUM GEBURTSTAG, OMA.




Deine Nina

9 Comments:

Blogger Sophia said...

Alles, alles Gute von mir auch :-) !!!
Sophia

10:26 AM

 
Blogger Nina said...

Ist an meine Mecklenburg Oma :)

1:39 PM

 
Blogger Sophia said...

still mean it! kenn sie ja auch :-p

8:18 PM

 
Blogger Nina said...

Spoko! wollte ja nur informieren an wen deine Gruesse sind, damit keine verwirrungen aufkommen :)

10:17 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Hej Nina, co za niespodzianka!!! Szukalam cos w internecie i natkalam sie na strony, ale sluchaj, mam na imie Judith, czy wiesz o tym ze ja tez bylam w DG na wymianie w przeszlym roku? Tez chodzilam do Zamoya i czesto bylam u was w domu. Mieszkalam u Agnieszki, znasz ja? Chyba chodzicie razem na angielski...no to jak masz ochote, daj numer gg albo meila, tak ze mozemy troche pogadac.
Pozdrowienia z Niemiec*

8:20 AM

 
Anonymous Anonymous said...

ja ci juz dam: 2861498

9:27 AM

 
Blogger Nina said...

oczywiscie ze ci znam :) Tez znam agnieska i nawet ta dziewczynna o ktorej najpierw mieszkalas. mam twoja ksziazke od angielskiego. Twoj adre(gadu gadu) tam jest pisane i pisalam ci kiedys.

10:48 PM

 
Blogger Nina said...

ah, tez zapominalam... 426035

10:49 PM

 
Anonymous Anonymous said...

super:)

6:25 AM

 

Post a Comment

<< Home